Kan vi hjelpe deg? Ring oss på 94 15 52 07

Det er helt forståelig at man har mange spørsmål når man skal lage ny hjemmeside eller nye apper. Under har vi listet opp noe av det vi blir spurt om – denne listen vil nok bli utvidet etterhvert også. Dersom det er noe du lurer på som ikke står listet opp her, så er det bare å fylle ut kontaktskjema, eller skrive i chatten, så skal du få svar på alt du lurer på.

 

#1 – Må man betale hele summen på forhånd?

Nei, man betaler 30% ved inngåelse av avtalen, så 40% når designen er godkjent, og tilslutt de resterende 30% når hjemmesiden eller appene er ferdig, kunden er fornøyd og sidene klare for publisering.

 

#2 – Hva forplikter kunden seg til?

Kunden forplikter seg i hovedsak til å levere innhold, altså tekst og bilder, til hjemmesiden. Dersom man ønsker at Din Markedsfører skal ta seg av dette kan man be om et pristilbud på dette også i tillegg til pakkeprisen.

Kunden må også lese korrektur av hele hjemmesiden, og gi punktvise tilbakemeldinger på endringer.

 

#3 – Hvordan er arbeidsprosessen?

Først har vi et møte hvor vi går igjennom kundens ønsker og behov. Her går vi igjennom design, farger, innhold etc. Møtet kan foregå fysisk, eller over telefon, avhengig av avstand.

Så lager vi et forslag på design og utseende, som oversendes kunden for korrektur og tilslutt bekreftelser. Det er satt av 3 korrekturer her.

Neste punkt er å sette inn tekst og innhold som vi har mottatt fra kunden. Nå er det viktig at kunden ser igjennom hele dokumentet, og gir punktvis tilbakemelding på alle endringer. Det er satt av 3 korrekturer i denne prosessen.

Når design har fått godkjennelse og innhold har blitt godkjent, er det siste korrektur for å se at alt passer sammen, at funksjonene stemmer og at linker fungerer slik de skal. Det er satt av 3 korrekturer i denne prosessen. Siden vil så være godkjent og klar for publisering.

 

#4 – Hva hvis jeg trenger flere korrekturer?

Vi kan gjerne ha flere korrekturer enn de 3 som er satt opp i hver del av prosessen. Dette vil da koste kr. 500,- eks mva per time, og det faktureres per påbegynte halvtime.

 

#5 – Kan jeg redigere nettsiden selv?

Når vi er ferdig med nettsiden, og den publiseres, vil du få en brukermanual som hjelper deg å redigere og administrere nettsiden. Brukermanualen har en steg-for-sted-tilnærming og viser deg enkelt hva du bør gjøre.

 

#6 – Hva koster det for at dere skal redigere og administrere nettsiden for meg?

Vi hjelper deg gjerne med endringer, redigering og administrering av din hjemmeside. Dette koster kr. 500,- eks mva per time, og vi fakturerer per påbegynte halvtime.

 

#7 – Kan dere organisere et domenenavn for meg?

I utgangspunktet har de fleste av våre kunder eget domenenavn, men hvis det er ønskelig kan vi også organisere det for dere i tråd med deres ønsker i forhold til for eksempel antall email adresser.

 

#8 – Er det noen årsavgift?

Nei, du betaler ikke noen årsavgift til oss. Det eneste vil være årsavgift på domene, webhotell, og eventuelle plugins som koster penger. Hos oss vil det ikke koste annet enn det vi har avtalt på forhånd.

 

  • Kan vi hjelpe deg?

  • Få et uforpliktende tilbud



  • Ring vårt team direkte for et råd

    94 15 52 07